Obserwatorzy

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Kolorowe kolorki :)

          Cześć. Nie piszę dzisiaj moi kochani bo to już wiecie.  ;) Wiecie też, że od dawna jestem maniakiem błyszczyków marki L'Oreal Glam Shine... I właśnie w sobotę chodząc sobie po Cubus'ie zobaczyłam, że marka wypuściła na rynek nowe kolorki. Kolekcja nazywa się Fresh. I muszę przyznać, że nazwa jest bardzo trafna. Byłam zdziwiona bo nie spotkałam się jeszcze z żadną reklamą tej kolekcji. Ani w necie ani w TV. Tak czy inaczej kolorki przyciągnęły moją uwagę. I oczywiście jeden musiał być mój. Nie mogłoby być inaczej, gdybym z tych wszystkich kolorków nie wybrała błękitnego. :D Tak tak.. Błyszczyki występują w wielu kolorkach, takich jak: 600- Aqua Curacao, 601- Aqua Lemon Tonic, 187- Aqua Mandarin, 185- Aqua Fuchsia, oraz 183- Pomegranate.

Występują również w wersji 6-godzinnej:

No i oczywiście nie mogło zabraknąć czegoś, dla maniaków lakierów do paznokci. U mnie w prawdzie lakiery jeszcze się nie pojawiły, ale w necie znalazłam, jak się prezentują: 

No a teraz parę słów o tym jak się błyszczyki sprawują. Jak pisałam wcześniej ja wybrałam ten w odcieniu Aqua Curacao. Uff na szczęście na ustach nie jest niebieski.. Testowałam wszystkie kolory i właściwie oprócz połysku, nie barwią one ust. No może Fuchsia troszkę koloruje na różowo. 
Jak wszystkie błyszczyki L'Oreal'a, również i te przepięknie się błyszczą i dają efekt
"mokrych ust". Błyszczyki są przejrzyste i nie mają w sobie drobinek brokatu. Po nałożeniu delikatnie przysychają, przez co nie zlizują się z ust za szybko. Hmm chyba wiecie o co mi chodzi... :P
No i te kolory... Nie da się nie skusić na nie... Typowo letnie, żywe kolorki. Do mojego Curacao planuję dokupić jeszcze lakier. Oczywiście ten turkusik. Moja kolekcja błyszczyków powiększyła się o kolejny a uwaga, uwaga... cała to 25 błyszczyków. Piszę oczywiście tylko o Glam Shine'ach... :P
Ahhh jedni mają bzika na punkcie lakierów, ja mam bzika na punkcie Glam Shine'ów. Na pewno do lata wszystkie kolorki będą moje... Moje... Tylko Mojee... <3 <3 
Macie już jakieś doświadczenia z tymi lakierami? Zachęcam do komentowania. Buziaki

2 komentarze:

Leal251 pisze...

piękne kolorki..

...:::Neosverden:::... pisze...

Mi tez strasznie się podobają :)