Obserwatorzy

wtorek, 15 lutego 2011

L'Occitane

Cześć. Czy u was dzisiaj też taki ziąb na dworze? U mnie mrozi już od jakiegoś czasu i mróz nie chce ustąpić. U Was pewnie podobnie. Nie licząc tych oczywiście, którzy mieszkają na Florydzie... Nie każdy jednak miał szczęście zamieszać w ciepłym kraju. Ja żyję w kraju wiecznej zimy. Z tego powodu moje łapy potrzebują pielęgnacji. Bo przecież nie chcemy popękanych naczynek na dłoniach prawda? Własnie tak. Popękane naczynka i przebarwienia mogą występować po uprzednim przemrożeniu łapek. Nie jest to jedyny problem. Często nasze dłonie są bardzo przesuszone np. słońcem i podrażnione środkami chemicznymi, co również prowadzi do rozdwajających się paznokci. Nasze dłonie pełnią bardzo ważną rolę w Naszym życiu, dlatego  należy się im dobre traktowanie. Nie tylko one są narażone na codzienne podrażnienia. Co z naszymi stopami? Całodzienne chodzenie, ciężkie buty, utrzymanie ciężaru ciała... Stopy wcale nie mają łatwiej... Co powinniśmy robić? Nawilżać,nawilżać i jeszcze raz nawilżać. Dwa razy w tygodniu powinien być wykonywany peeling aby usunąć zrogowaciały naskórek. Kremy używane przez nas powinny być bardzo tłuste i tworzyć ochronną warstwę. Pamiętajmy jednak by nie kremować dłoni przed jazdą samochodem bo może się to okazać niebezpieczne.. :D Dłonie powinny być również nawilżane po każdym myciu rąk. Na naszych dłoniach skóra jest bardzo delikatna i łatwo ulega podrażnieniu a częste nawilżanie tworzy barierę ochronną. Ja testowałam już wiele kremów, które mogłyby dobrze chronić. I powiem szczerze, że niewiele się sprawdziło. Jednak po paru latach szukania, znalazłam. :)
Kremem, który chcę Wam zaprezentować, jest krem marki L'Occitane.
Sama marka powstała w 1973 roku na południu Francji w Prowansji. Została założona przez Oliwiera Baussan'a. L'Occitane posiada już około 1000 sklepów na całym świecie a myślą przewodnią marki jest odzwierciedlenie podstawowych wartości, prostoty, autentyczność, szacunek dla nas i dla naszej planety. Marka bowiem wykorzystuje same naturalne składniki
 Ja miałam okazję przetestować  krem do rąk i stóp do skóry suchej. Oba kremy często występują w komplecie. To, co mnie zauroczyło, to ich opakowanie. Bardzo eleganckie, aluminiowe tubki z organiczną nalepką. Krem do rąk zawiera 20% masła Shea, dzięki czemu silnie nawilża dłonie. Nie jest on jednak "typowo" tłusty. Jest raczej aksamitny. Tak jak nasze dłonie po zastosowaniu go. Jego konsystencja jest gęsta, co ułatwia aplikację. Można go stosować na rany bo świetnie je goi.  W swoim składnie ma olejek kokosowy, miód i ekstrakt z migdałów. Powinno się go stosować na dzień i na noc tak często, jak potrzebujemy.Krem posiada również to coś, co było bardzo istotne dla mnie.Można go aplikować przed jazdą autem, ponieważ bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia typowo tłustej warstwy, przez co dłonie nie ślizgają się na kierownicy.

Krem do stóp ma bardzo podobne działanie, ale jest trochę lżejszy. W jego skład wchodzi 15% masła Shea, arnika i olejek lawendowy. Ma rzadszą konsystencję niż ten do rąk ale podobnie świetnie nawilża a jego zapach odświeża  Daje ulgę zmęczonym stopom po całym dniu. Cena kremu do rąk i stóp to ok. 83zł za sztukę. Marka posiada sklepy internetowe na terenie wielu krajów.
Ja jestem zachwycona marką L'Occitane i na pewno na stałe będzie gościć w mojej kosmetyczce. W skład marki wchodzi jeszcze wiele innych produktów pielęgnacyjnych do ciała,włosów a także dla mężczyzn. Tylko czekają na wypróbowanie. Ja się skuszę na pewno a Wy? :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja mieszkam w Szwecji i tu tez jest bardzo zimno. Jakos daleko do tego lata.
Od niedawna odkrylam twoj kanal na YT i musze powiedziec ze jest super! Musze tylko sobie zalozyc konto na YT zeby moc komentowac. :)

...:::Neosverden:::... pisze...

Bardzo mi miło, że ta sadzisz. :) A lato do nas zawita chyba dopiero we wrześniu ;) Pozdrawiam